JAG ÄR EN SJUKLING MED VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN!

Ont i hela kroppen, feber inkräktar idag. Huvedet känns som bly! Vill inte bli sjuk igen. Men måste iaf jobba ett tag idag, men max två timmar, inte så farlig så jag överlever nog. Får se om de blir träning ikväll. Jag var ju så peppad. Har sett en film och sovet nu, ska försöka sova lite mera och så väntar jag på Ante, han borde komma hem snart. Jag har verkligen världens finaste pojkvän! Igår när han kom hem hade han köpt en liten hund som höll i ett hjärta och sen ett kort där det stog I love you på sen hade han skrivet värsta söta texten. Snacka om att jag vart glad, åh. Du är bäst Andreas Andersson!

Dags för sova igen. På återseende.

Kommentarer
Postat av: mammbritt

ÄLSKADE BARN !DET KAN INTE VA MÖJLIGT ATT DU BLIR SJUK IGEN ! GÅ TILL BERTIL OCH TA PROVER, DU KANSKE HAR SÅ DÄR DÅLIGA IGEN.

2009-01-29 @ 17:25:08
Postat av: Felicia

God natt! :)

2009-02-01 @ 02:30:27
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0