HUVEDVÄRK, KONSTIGA DRÖMMAR OCH SÖMNBRIST.

Huvedvärk, snuva som aldrig ger sig, hur mycket som helst på jobbet. Kan inte annat än längta tills jag far utomlands. Fy fabian så himla skönt det ska bli! Jag ska bada hela dagarna och umgås med min underbara mamma och min underbara syster varje dag. Gud vad jag längtar!

Måste få berätta om mina två konstiga drömmar jag hade inatt.

Första var såhär; Jag, Malin & Kim bestämde oss för att tävla i vilken väg som var snappast hem till mig. Så dom tog ena vägen och jag den andra. Helt plötsligt kommer jag till en återvändsgrend och det hoppar fram en kille i 20års ålder och skriker "Ge mig pengarna annars dödar jag dig" Jag grips i panik och slänger fram min mobil eftersom jag inte hade några pengar på mig. Han kolla på mig och ler och säger "det var bara ett skämt" Sen börjar han prata med mig och han envisas om att följa mig en bit. Men som sagt var jag i en åtrvändsgränd. Fast det finns ett sätt att komma över och det är att gå över bassängen som har en isbit på ca 30x30cm. Ja, så de är bara hoppa på den och trillar i, iskallt i vattnet. Killen hoppar efter och sen var vi hemma hos mig och Ante. Ingen märker att jag och den där killen kommer hem. Malin och Kim är redan där. Tillslut upptäcker Malin mig och säger "vi vann. Och vem är det där" Sen vaknar jag för att Antes väckare ringer.

Dröm två; Jag är otrogen, med en tjej. Och under hela drömmen så frågar jag mig själv hur jag ska förklara detta för Ante och sedan frågar jag mig själv om det är otrohet eftersom jag är med en tjej. Helt sjukt, klart det är otrohet.

Jag förstår inte varför jag drömmer så sjuka drömmar. Kankse borde söka upp någon som kan drömtyda?


Jag tror jag smått har bestämmt mig vad jag ska göra sen. Efter detta jobb är slut, det vill säga den 31 Dec 09. Starta eget. Dels har jag alltid velat göra det. Funderar lite fram och tillbaka vad det ska vara för företag. Så det blir att kursa eller plugga. Hoppas mer på kursa. Plugga är inte riktigt min grej.. Vi får se vars framtiden leder.

Ska försöka göra sista rycken nu på jobbet, sen ska jag till skehman ikväll och kolla på en grupp och sen hem. Ska ta på mig myskläder och bara ligga i soffan och bara vila. Jag har verkligen gått på högvarv idag. Så jag hoppas jag är piggare till imorn för då är det jobb, träna och Tina som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men drömmar brukar ofta vara saker man tänkt på under dagen, sett på tv eller hört på radio om.. sånt som hjärnan snappat upp helt enkelt!



Ja trode ju på drömtydningar förr, men sen när ja riktigt tänkte till så var det typ alltid nått som jag sett/tänkt/hört under dagen veckan,hur sjukt de än vaR, Så jag tror de är bullshit! :P



Men de finns ju starta eget kurs via arbetsförmedlingen tror jag! Do it!

2009-01-28 @ 16:31:49
URL: http://barrsos.blogg.se/
Postat av: agnes

2009-01-28 @ 19:34:02
URL: http://jagkanallt.blogg.se/
Postat av: agnes

Vart visst lite tomt första inlägget.. ;)

Men åh, det var ju jättesynd, du får komma och hälsa på en annan dag! :)

2009-01-28 @ 19:34:53
URL: http://jagkanallt.blogg.se/
Postat av: mia

vart tränar du ?? :)

2009-01-28 @ 21:45:38
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0