HÄR KOMMER EN VANLIG SÖNDAG.

Söndag. Enligt mig så är oftast söndagar tråkiga. Finns inget att göra. Alla är sega och orkar inte göra så mycket. Men jag får peppa till veckan som kommer. Veckan ser ut såhär;

Måndag:
  • Jobb. 10-19. Lunch med Carro & Josse.
  • Foto i studio med Ante, Sandra, Jocke & Malin.
  • På kvällen blir det Jennie!
Tisdag: 
  • Jobb. 10-20.
  • Lunch med Julia.
Onsdag:
  • Jobb. 10-19.
Torsdag:
  • Jobb. 10-19. Sen på kvällen blir det Tina!
Fredag-Söndag:
  • Jobba i GBG.

Nu är det endast 17 dagar kvar tills jag, mamma & Thea far utomlands. Jag längtar! Pax bada och bli brun! Jag hoppas verkligen resan kommer att bli helt underbar! Men varför skulle den inte? Nä, dags för mig att göra någon lunch och sedan försöka göra något roligt. Ching!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, men dom verkar tycka att vuxna alltid är bättre. Och jag tror man behöver ledare som är är i den åldern för dom kommer närmare barnen på ett annat sätt än vuxna kan.

Det fulaste är ändå att dom tar in vuxna titt som tätt som får bli ledare, fast barnen knappt har hunnit träffa dom. Och det e lika stor chans att vuxna inte följer medlemslöftet liksom.

Ja, jag håller med.

2009-01-25 @ 15:12:09
Postat av: Anonym

men vi skulle ju och gympa på tirsdag!

2009-01-27 @ 19:55:27
Postat av: Anonym

torsdag i meant!

2009-01-27 @ 19:55:59
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Tjena! (:

Vill du bli veckans blogg?

Kika in på min blogg å se hur du ska göra.

2009-01-27 @ 19:59:09
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0