FULLT ÖS HELA VECKAN LÅÅÅÅNG!

Helgen är över, en ny arbetsvecka väntar. Blivigt förkyld på köpet, great. Apelsiner är min leverbörda just nu, ska bli frisk, vägrar bli sjuk! Men som sagt det har varigt full rulle i helgen. Fredags var jag med Line & Melvin, åt plankstek, myste med Ante. Lördag var det kalas hos Sandra, hade mycket trevligt och jag hoppas Sandra hade det, eftersom det var hennes dag. Jag och Ante var även fyllechaffis till byske åt Petter, sen kom söndag och jag jobbade först sen kom Jenni och på kvällen var jag med Tina. Det var en toppenhelg! Känns skönt att jag har hunnit umgåts med ganska många av mina vänner. Ska försöka hinna med resten av vännerna i veckan, bara jag inte får feber! Soooo, my friends - Hör av er så bokar jag in er. Jag har tänk på det här... sen jag började jobba så bokar jag in allt efter amenackan. Det är saker att göra varje dag och skulle inte komma ihåg en sak om jag inte hade det. För er som känner mig så vet ni att jag har ett kort minne och ni som inte gör det fick veta det nu.

I veckan händer det lite olika saker. Först och främst massor av jobb som inbär palnering av massor med olika gerjor, hälsa på grupper, möten osv. Sedan blir det att vara med Josse på onsdag, förhoppningsvis carro med. Fika med Julia någon dag i veckan. Sen hoppas jag på att hinna träffa resten också!

Jag och Ante skjusade Thea till flygplatesn i morse. Så nästa gång jag träffar henne är när vi ska utomlands - kap verde! Jag längtar verkligen hur mycket som helst. Ska bli roligt att se ett nytt ställe! Jag tror endå mamma är mest peppad. Hon pratar om det hela tiden och är så glad. Fast jag förstår henne, vi har ju som aldrig gjort något tillsammans, och för mamma så betyder vi väldigt mycket och mamma betyder väldigt mycket för mig och Thea! Så jag hoppas det blir toppen! Jag säger som mamma " Vi ska sola, bada, ta det lung och äta gått varje dag "

Dags att återgå till jobbet! Vi hörs.



Jag har ju så långt hår nu! Vågar jag klippa av det????

Kommentarer
Postat av: Ante

Hej älskling!

Jag tänkte bara säga att jag älskar dig!

Du är de finaste som finns. Du och jag förevigt <3

2009-01-19 @ 12:36:58
Postat av: mia

ja klart du vågar klippa av det mican :D! du behöver ju inte klippa "kort kort" men typ till axlarna? :)

skit snygg lugg föresten ;)!

2009-01-19 @ 13:56:01
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: mammbritt

Ser att Andreas släppt ut dig,med tanke på ditt korta minne , så hoppas jag att du hittar in igen !!!Visst har vi gjort saker tillsammans, men det var när ni var små, så det ska bli så intressant att åka iväg med mina "vuxna" döttrar.

2009-01-19 @ 16:16:21
Postat av: Systra di

Klart du vågar klippa av dig håret, det væxer ju ut igen... Do it!

Om exakt 3 veckor ligge vi å sover i stockholm før att om 4 timmar gå ombord på planet som ska ta oss till Kap Verde!!! Vi ska ha sååå mysigt å bara njuta av sol, værme å god mat.

Kram syster å krya på dig!

2009-01-22 @ 03:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0