FLUNSAN INKRÄKTAR

Inte konstigt att jag var grining igårkväll. Nu har även jag åkt på flunsan. Jippi. Jag som verkligen behöver vara frisk nu när det är fullt shå på jobbet. Men jag får försöka jobba litehemifrån, trots allt. Blir att vila i sinne nu, bara se film och sova, är trött som bara den. Huvedet känns som bly och hela min kropp är tung. Ante for just och jobba så jag har ingen som tar hand om mig, snyft. Jag villl ha isglass! Nä, se film och sova nu som sagt. Hör av er om ni vill muntra upp mig. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Ante

Hej älskling!



Jag önskar att jag var hemma så jag fick pyssla om dig! Du är de finaste som finns! och jag älskar dig!

2009-01-20 @ 15:58:22
Postat av: tina

hoppas isglassen som jag lämnade gav lite tröst iaf :] LOVE YOU!

2009-01-20 @ 22:29:57
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0