EN VANLIG LÖRDAG!

Igår var jag med Ante och Tina, vi gjorde inte så mycket, bara umgicks, efter ett tag kom Sandra och Gustaf och det vart ännu mer snackande och inte för att glömma buzz spelande! Idag är det en vanlig lördag. Jag och Ante ska snart bege oss till Kåge för att äta och umgås. Sedan blir det myskväll för hela slanten, jag trivs! Imorgon blir det att köra Mammas bil till tågstationen för att sedan bege sig till Malå med Ante och hans familj. Jag hoppas på varmare väder så man kan åka snowboard, men det lutar åt det dåliga, bajs.

Jag måste säga tack till Agnes för den fina komentaren hon skrev på mitt föregående inlägg om år 2008. Den värmde verkligen hur mycket som helst, tack!

Vi ses och höres gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0