DAGS ATT TA FRAM ALLA VINTERKLÄDER!

Vart vissa reaktioner på föregående inlägg, men jag står för det jag har skrivet. Det är ju så jag känner. Och nu när jag lix är inne på att stå för vad man tycker så ska jag göra det om allt, precis allt. Förut har jag varigt lite feg på sådant. Men nu är det slut om det! Känns skönt att allt går så bra just nu, att jag vågar ta för mig, att jag vågar vara Mican!

Fyfabian så kallt det är ute, -10 stog det när jag körde till Bureå för att lämna lite saker till två av mina ledare där. När jag kom tillbaka till jobbet är det första jag får höra "fryser du mican? Det är ju faktiskt -18 ute" Tur att jag tog på mig tjocksockar och min långa sköna kofta idag, förhoppningsvis håller jag värmen uppe! Jobbar till 18.00 idag! När jag kommer hem tror jag att det blir att testa min symaskin som jag fick i julklapp!

Dags att återgå till jobbet, snart lunch också!

Kom ihåg att komentera gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till halvåret gumman :) Det lär inte vara första och sista heller,jag kommer nog att få gratta tusen fler gånger :D // The black one ;)

2009-01-15 @ 12:56:55
Postat av: Fellan

Hos oss var det -23 i morse ;) Mina ögonfransar frös ihop när jag gick till bussen, haha.



I övrigt tycker jag att vi borde ses nån dag/kväll. Det var ju ett bra tag sen :(

2009-01-15 @ 20:57:53
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0