BELIEVE IT OR NOT.

Yes! Jag är sååå bra! 14 nya ledare lyckades jag hitta idag. Blir att kontakta dom nästa vecka och möta dom. Hoppas på att alla fortfarnade vill, för det vill jag! Känndes bra att vara på BF, dels träffa alla lärare som man hade. Jag och Maria pratade verkligen länge om allt och inget. Jag saknar skolan! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag gör det verkligen. Träffa alla varje dag. Och det var ju tillochmed så att vissa lektioner var riktigt roliga att vara på. Ni inser själv att ni kommer sakna skolan när ni har gått ut. Believe it or not.

Idag när jag var på Ica och köpte frukt till min fruksallad jag hade tänkt göra ikväll så mötte jag Jessica och Benny som jag gick BF med. Det var trevligt att pratas lite. Höra vad dom gjorde nu osv.

Ikväll ska jag och Ante laga mat. Sen har jag faktiskt ingen aning om vad som kommer hända. Alla är typ upptagna. Får se vad som händer. Let's dance kanske? Även fast Ante hatar det :P ! Imorgon blir det filmkväll, med vänner. Myspys.

Ha en bra kväll så ses vi!




Kommentarer
Postat av: amanda

Jag blir glad när jag läser att ni iaf tar initiativ till att värva nya ledare till eran förening på BF. -

Suck, om våra ändå kunde ha lite vett i sin skalle och förstå att man faktiskt kan göra så.

Men icket, men vuxna ledare tar dom in titt som tätt utan att engagera sig.känner mig nästan lite avis på är just nu;P

//amanda

2009-01-24 @ 00:17:29
URL: http://panda93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0