ATT ÄVEN JAG MOGNADE.

Tänk att jag också skulle mogna en dag. Vad jag har växt sen jag flyttade hemifrån. Det är nog som dom säger. Jag blev snäll när jag klev ut genom dörren? Jag har verkligen växt i mig själv och jag är så stolt över det, helt ärligt och skrytsamt! Från att ha skriket och slängt till dörrar till att jobba, laga mat, städa, osv osv. Om man jämför mig med nu och då, vilken otrolig skillnad det är. Har knappt förstått det själv. Så, ni som har känt mig, hur tycker ni att jag har förändrats? Var ärliga, posetiv som negativ kritik är bra. Man utvecklas. (Pappa, du får gärna komentera nu eftersom jag vet att du läser!)

Jag borde gå och sova nu. Har en häktisk dag imorgon. Klockan 08.00 ska jag vara på moröbackeskolan och dansa med elever från åk 4-6. Det blir ett fem timmars pass. Efter det blir det stress ducha, till jobbet och ha möte med Janna. Sen måste jag jobba i sinne och mellan det ska jag hinna träffa mamma och thea på resebyron och träffa Ante för att handla lite saker till lägenheten. Sen blir det dans med åk 7-9 en timma och sedan friskis en timma. Kommer vara död imorgon, sova gott kommer jag även att göra.

Ska nog även börja simma vissa mornar. Lets go! Är motiverad till tusen och ni får gärna haka på!


PS; slänger in bild på hur jag vill klippa mig, dock lite längre på längden ;) DS
vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Mia

Den där frisyren skulle passa ditt ansikte hur bra som hellst! och jag tycker faktikst inte att du ska ha så mkt längre än på bilden heller :) ! gör de mican ;)!

2009-01-11 @ 23:38:43
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den där tror jag att du skulle passa i Mican =)

Fast du passar ju i alla frisyrer och hårfärger, så det kommer att bli kanon =)=)





2009-01-12 @ 07:39:22
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/
Postat av: LWP

DO IT DO IT DO IT :D

2009-01-12 @ 10:08:43
Postat av: Pappsen

jeppzzz, kan bara instämma till din insikt. Från att ha varit en störig fjortis till en ansvarstagande självständig vuxen. Behöver jag säga att det är en enormt härligt känsla som Pappa?

Kram

2009-01-12 @ 22:33:42
Postat av: Pappsen

Ps. Jag skulle oxå vilja klippa mig som på bilden Ds.

2009-01-12 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0