STUGAN

Igår var vi som sagt i stugan! Det var jag, ante, ally, oskar, pappa, sara & martin. Det var riktigt trevligt! Godmat, massa prat och badtunna!( Malin, jag badade åt dig med! ) När klockan var tolv var det dags att bege sig hemmåt eftersom Ante skulle stiga upp klockan fem. Så jag körde hem oskar och ally. Körde Antes bil och den går fiiint =)


Ally och Oskar! Två helt underbara personer!


Pappa gör en grillpose!


Förrätt.


Varmrätt.


Efterrätt.


Sara fick detta av jaf ante thea anders =)
Sen fick hon även en stavmixer, locktång och ett nytt strykjärn =)



Jag ska snart fara och hämta mamma, melvin & mormor. Vi ska fara till Ostvik och kolla när Fredde spelar vetteran match sen i afton är det pizza kväll i nyliden så jag ante pappa sara oskar ally martin ska dit sen ikväll ska jag vara med Tina =) Det ser ut som en bra dag tycker jag!




Al neutral.

Kommentarer
Postat av: Mia

söt du är mican <3

sen vad snygga ögonbrynen blev! :D

2009-08-09 @ 10:19:58
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: carro

Nyplockade bryn, finfina!

2009-08-11 @ 10:38:24
URL: http:// barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0