RASTLÖS, SAKNAD, FÖDELSEDAG & GRILLNING.

Rastlös i sinne, som vanligt nu för tiden. Kan aldrig sitta still! Dessutom har jag fruktansvärt ont i huvedet! Skellefteå glas var just här och tog ut vårat köksfönster som har gått sönder. Dom skulle komma tillbaka vid tretiden och sätta dit det nya! Så nu måste jag vänta, vänta och vänta.. jag hatar att vänta!

Ikväll blir det att fara och gratta syster och sedan blir det grillning och film, jag hoppas verkligen att det blir riktigt trevligt. Just nu är jag inte superpeppad men detblir nog bättre ikväll när det närmar sig och har sina underbara vänner omkring sig.



Jag saknar dig så otroligt mycket!
Ibland hatar jag att det är så långt mellan oss,
men jag vet att det är just därför vi är så otroligt bra vänner!
Önskar att du var här nu så vi kunde hitta på massa galenskaper som bara du och jag kan.
I love you darling! ♥


Kommentarer
Postat av: frida

åh gud vad jag saknar dig med, helt otroligt mycket! funderar på hur det skulle vara om jag flyttade upp till dig.. jag funderar lite hur mitt liv kommer att se ut efter våren, kanske plugga i skeå ett år? ska fundera lite till och kolla upp skolor. :) puss

2009-08-21 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0