HELGEN

I fredags var det som sagt Malin 20års fest, den ar toppen kul! Måste göras om! Det bjöds på tårta, massa folk, bra musik och så fick malin present från mig och Lina!



Igår gjorde jag inte mycket på dagen. Jag & Ante hälsade på mamma och Håkan en sväng sen hem och åt middag sen for jag förbi Ida och gav henne hennes 18års present , hon var jätteglad :) Sen följde Ida med till stan så jag hämtade upp Tina, lämnade ida hos Therse och jag och tina for till Malin=) Sen for jag tina malin lina och såg Harry Potter! Den var jättebra och läskig! Den borde inte få vara från elva år! Minst 15! Hihi.

Ante var tvungen fara och hoppa in extra idag på jobbet så nu sitter jag här ensam med Baloo. Vi har just varit ute och gått. Jocke ringde även för ett tags en och undrade om jag skulle med till fäll och de hade jag görna gjort men jag hinner inte, för jag ska städa och baka. Ikväll kommer Josse & Robert hit, de ska bli väldigt trevligt =)

Kom just att tänka på att det bara är en vecka kvar av semestern. Tiden har gått så himla fort! Sex veckor har snart rusat iväg, har endå gjort rätt så mycket på dessa veckor. Stugan, Frida, Kompisar, Grilning, Stholm, Förlovning, Massa kalas, Sol & Bad osv :)


Nää.. nu är det dags att ta tag i städningen, mindre pepp....

Kommentarer
Postat av: LisaaG

Tack :)

2009-08-03 @ 21:36:50
URL: http://lisaag.blogg.se/
Postat av: LisaaG

Tack :)

2009-08-03 @ 21:38:19
URL: http://lisaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0