FULLT UPP!

Hejhopp! Igår var en väldigt bra dag! Först var jag med Allly och i fixade inför loppisen sen var jag barnvakt åt melvin, vi for till bergsbyn och köpte en glass sen vart det barnenshus. På kvällen kom Terese, Josse & Malin. Vi åt bakad potatis och glass! Sedan vart det hår och make up och ut i skogen och fotade. Ska lägga in bilderna.. imorn. Om ett tag kommer Ally hit och då ska vi fara till Marcus och hämta skåpbilen och lasta in allt inför loppisen så det är klart. Sen klockan halvtvå ska jagf och ante hämta upp mormor och åka till vitberget. Mormor fyllde år igår, me vi firar henne idag. Det blir lunch på vitberget med familj och kusiner, mysigt! är det är avklarat blir det att fara till Kåge. Matte och Marie ska bjuda på middag som tack för att vi passade Baloo.

Nu ska jag vara duktig och äta frukost som jag har gjort heeeeela(!!!) veckan, detni! Yogurt+russin.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0