FULLPROPPAD DAG

Jag har haft en toppendag idag! Först var de ju tänkt att jag skulle vara med Tina, men hon försovde sig så jag orkade inte vänta på henne. Så jag var med oskar och ally på loppis på FP sen for vi till sjöbotten och badade sen vart det solbacken! Ikväll var de tänkt att ja å malin skulle se film.. men de vart så att kim och ante såg film och jag och malin rensade bilder, förde över bilder, pratade gammla minnen, satte tillbaka mitt hål i läppen och skrattade massvis. Helt klart godkänd dag!

Imorn börjar jag om att jobba. Känns både bra och dåligt.


Extra + på Malin ;*


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha rensning blev det :P och om du ska rensa nån mer gång kan du ju höra av dig så jag kan kolla på :] Sen måste ta nån dag och prata mer minnen, det var kul :D :*

2009-08-10 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0