EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

Efter regn kommer solsken. Ännu fler ledare har hoppat av och paniken börjar krypa ikapp mig. Nästa vecka och framot kommer bli stressad. Ringa skolor för att fråga om man kan få komma in och värva barn & ledare. Fixa lokaler, se till så det finns tider osv. Men sånt man får ta,  bara bita i det sura äpplet! Thats life sometimes. Känner mig lite nere, så om ni stöter på mig och jag inte är så glad som jag brukar vet ni varför.

Klockan 11.00 ska jag möte Ida och äta lunch, blev inget igår för jag glömde börsen hemma. (börjar funderar om jag är senil) Efter jag har träffat Ida så ska jag möta Josse. Ikväll blir det att vara med Malin, vi ska rensa lite och sen får vi se vad det blir =)


Andreas Andersson.
Jag vore inget utan dig.



Kommentarer
Postat av: linnéa orhagen

kikar in och säger hej! :D - allt bra med dig? kram

2009-08-13 @ 02:08:58
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0