DÅLIG UPPDATERING

Har inte haft lust att blogga dom senaste dagarna.. men nu känner jag att det är dags!


Var med Josse & Robert i tisdags och badade i Boviken.



I onsdags var jag med mamma & melvin. Vi var på mobackenbadet och sen åt vi räkmacka på båtmusset.
Tyvär glömde jag kameran så blev inga bilder!

När ante hade slutat köpte vi fiskar till vårat akvarium.
Doris var väldigt intresserad!



Torsdag for jag till stranden med Ally!









Torsdag kväll var de tänk att jag och malin skulle ha filmkväll, men johan och löva kom instormandes så vi (jag malin kim löva johan jessika) begav oss till Land Tärnan ist och träffade massa folk.

Johan fick sitta där bak!





Idag var jag också med Ally på stranden!







Ikväll blir det stugan för att Sara har fyllt år! Jag hoppas på god mat!


Kommentarer
Postat av: Fellan

jada allt är bra med mig, har snart slutat jobbat och efter det väntar tre veckors semester i sthlm och grekland :) hur är det med dig då ? :)

2009-08-07 @ 20:56:57
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0