BACK ON TRACK

Vaknar av att mobilen ringer, funderar några sekunder och kommer på att det är väckarklockan. Jag påminns om att det är idag jag börjar om att jobba, back on track. Jag kliver upp. Äter frukost, borstar tänderna, sätter upp håret, virrar några varv efter min mp3, pussar Ante hejdå, packar ner almenackan, jobb & hemnycklar. När jag kommit halvägs till jobbet kommer jag på att jag glömt matlådan, trots att jag skrev en lapp igår på diskbänken. Typiskt mig. Och som mamma skulle ha sagt "Du har bra minne, men kort"

Jag har gjort bort det mästa av planeringen nu. Frågan är då vad jag ska göra resten av veckan... det får framtiden avgöra!

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men glömde du den ändå! haha du ska då inte klaga på mitt minne nåmer efter det här haha!

2009-08-10 @ 12:09:32
Postat av: Fellan

okej låter bra det =)



jag åker med en kompis,sofie :)

2009-08-10 @ 19:23:08
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0