ATT EJ TA MED SIG VAR SIN NYCKEL KAN SLUTA I DETTA:

Godagens! Måste berätta om helgens bravader! I lördags så skulle jag hämta ante på busstationen när han hade varit klar på Davevs 30års fest, jag for ju som sagt hem klockan 11 och gick och la mig, var så sjuuuuuuukt trött! Jag somnar snabbare än blixten. Jag vaknar upp av att telefonen ringer och jag tänker "vem ringer nu!?" så jag trycker bort samtalet och i samma veva som jag gör det kommer jag på att Ante skulle ringa! Jag ringer upp och inser att det är ett 0910 nummer som har ringt... (mycket konstigt!) i andra luren hör jag en äldre dam som säger "Hallå" lite chokat säger jag "ehh Hej, det ringde just någon från det här nummret" damen svarar " ja, det var din pojkvän. han sa att du hade låst ut honom" Jag "okej.. " damen "men han har gått nu" KLICK.  I panik tar jag på mig kläder, grabbar tag i nycklarna låser upp dörren och när jag öppnar den så står ante utanför! Jag kastar mig på honom och frågar vad det är som händer.  Ante svarar då " Jag hade slut bartteri i telefonen och hade inte märkt det förens jag kom till busstationen och då hade alla farit därifrån så jag traskade hem och när jag kom hit kom jag på att jag inte hade några nycklar men då satt det en äldre dam (ni som vet vars vi bor vet ju om att vi har lite annurlunda grannar....) men en öl i ena handen och en cigg i andra så jag frågade om hon hade en telefon jag fick låna och det hade hon. Jag ringde först en gång men då tryckte du ju bort mig så då ringde jag en andra gång med då kom jag till ditt mobilsvar. ( jag har en kass tel!!!!!) så jag gick ut igen och då kom palle just hem från krogen så han kunde öppna åt mig" Så var denna lilla historia slut!

Igår stog jag på loppis med Ally och det gick riktigt bra! Jag är väldigt nöjd, jag har redan schoppat upp en del... :] Ni får se bilder sen! Senare på dagen så for jag och ante förbi i kåge, sen handlade vi och sen såg vi tv.




Idag har jag ringt massa skolor och nu sitter jag är med huvedvärk ! Dom gör ju om ventelationen och det lever om som bara den! Längtar sååååååå tills det är klart! Nu ska jag kopiera upp lappar som ska ut i skolorna imorn och resten av veckan! Ikväll ska jag vara med lillhjärtat =) Vi får se vad vi hittar på! CHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0