YOU PUT A SMILE ON MY FACE

Jag möts av ett leende. Jag frågar "Vad är det?" Svaret blir "Jag blir så glad av att se dig" (jag älskar dig) Hela jag värms upp och sedan kör jag till Tuböeskolan för att värva Junisar, det gick bra och sedan hör Josse av sig och jag ska äta lunch med henne klockan 11. Sen far jag och Malin till ikea vid tolv tiden och ska schoppa lite småsaker, längtar. Och när vi kommer hem blir det film. Verkar inte som om dagen kan bli bättre, yeaaah!

Nu har min syster dragit till Norge och jobbar som sjuksyster. Hon kommer att komma hem var fjärde vecka. Dessutom kommer hon tjäna en bra slant så nu hoppas jag på bra födelsedagspresenter och julklappar, haaha ;). Jag saknar hon redan och hon for igår.


Andreas Andersson hjärta Micaela Lundgren.
Du är det bästa som hänt mig,
jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: ante

så söt du är, jag älskar dig!

DU ÄR BÄST!

2008-09-02 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0