ÄR DET NU MAN SKA LÄGGA SIG NER OCH DÖ?

Panik som växer, ångest som gror. Först och främst har jag haft personalmöte i två timmar. Sista frågan jag frågade var "hur blir det med min anställning, om inte Janna kommer tillbaka ska jag jobba då eller ska ni anställa någon ny?" Nu önskar jag att jag inte hade frågat. Min chef svarade "Janna vet inte hur det blir än, hon ska få reda innan den sista sep.  Och du vet ju att vi har lite samarbetsproblem, de känns som om du skjuter bort mig. Så har pratat med AnnBritt om det (anbritt är den som är chef över alla) och hon skulle ringa upp, men har ej gjort det än. Så vi får se hur det blir" Jippy. Känner verkligen mig posetiv till jobbet just nu, fyfan. Nu vill jag lägga mig och . Efter mötet for jag till Mamma tvärt för att äta lite. Vi har haft väldigt allvarligt snack nu så de känns inte eller så kul. Det har handlat om ekonomi, ni som känner mig vet att jag är sämt på hålla pengar i handen. Har en tendens att rinna som smör i solsken. Så nu ska jag sälja min TV, ska rensa garderob och sälja massa kläder på tradera typ. Sen ska jag försöka spara pengar så gott det går. Just nu känner jag mig precis som en jävla ungdom som inte klarar av något. Och det kanske är just det jag är? Nu ska jag fortsätta att fara på skolor och sätta upp lappar. Sen till jobbet och se om jag kan göra ngt vettigt, kan bli svårt eftersom jag inte gör ngt som är bra enligt min chef. Kämpa, kämpa. Efter regn kommer solsken. PS: Om någon vet om något jobb så säg till! DS



Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0