TODAY IS THE REALITY

Idag börjar verkligheten. Frukost, lunch och middag varje dag framöver.
Onyttigt en dag i veckan. Kortare sagt, nytt liv. Önska mig lycka till. I can do it.



Nu är även min bil fixad så nu kan jag tuta och köra, känns great. Jag och Malin ska fara till Ikea någon dag i veckan och köpa lite små grejer. Har varigt på Jysk idag och hittat min säng som jag vill ha.. 5000kr fattigare plus en soffa för 10 000kr. Ge mig massvis med pengar omedelbart, tack.

I fredags var jag med Ante. Vi lagade middag och for på Bio. Lördags var det 30års fest och Igår for jag, ante, robin, lina, linus och Jocke och grillade i Ursviken. Det var mysigt, men lite kallt. Ikväll har jag varigt i Boliden och styrt upp tjejfest, detni =D Vi höres!


 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Kul att ni hörde av er igår..

2008-09-01 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0