PLÅGAR MIG IGENOM DESSA TIMMAR

Steg upp 09.30. Duchade. Åt. Sen var vi påväg till Umeå. Det är fredag. Vi möter upp Tina, kramas. Känns som en evigehet sen. Går på stan. Jag, Hon & Ante. Hem till hennes studentkoridor, chekar läget. Myser. Hem igen. Fixar oss, till Malin som fyller 18. GRATTIS! Det var en rolig fredag och vi alla trivdes. Det blir lördag och i far till Jessika. Trött som få. Skjusar dom till krogen, hem. Somnar. Söndag. Vi hinner med mycket, kåge, mobacken, fixa lite småsaker, se film, hundvakt. Måndag. Jobbet. Fortfarande sjuk, hade lite feber imorse. Har inte råd att vara sjuk mer, plågar mig igen dessa timmar. Det går så sakta vill hem och sova. Se film och bli frisk igen. Slutar halv sex. Snar kommer en helvettesvecka 30 Sep-5okt kommer jag att befinna mig i GBG/Stholm. Fördelar - Träffa Frida och vara med mina underbara kidz. Nackdelar - Två kurser på 6 dagar. Kommer att sakna Ante och mina vänner. Dags att fixa lite på jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0