MIN HJÄRNA GÅR PÅ HÖGVARV

Ska jag forstsätta jobba om jag får? Ska jag plugga? Isf vad, eget företagande eller ungdom? Ska jag söka nytt jobb? BEslutångetst till tusen. Önskar att man kunde mixa allt. Åh, asjobbigt. Stressad är jag också. Nu är jag tillbaka till mitt riktiga liv, görasåmycketsommöjligtpåsåkorttidsommöjligt. Bara jag inte får magkatarr igen så är jag nöjd. Dags att fara och kolla på en säng jag kankse ska köpa. Sen blir det fara till Edda och bada med Melvin, Line och Lukas. Sen till byske och jobba. har redan hunnit vara på två skolor och brännt en skiva och svängt förbi mamma idag. Längar tills jag kommer hem, ducha och se idol och tills Ante kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0