JAG VILL OCKSÅ BLI MÅLMEDVETEN

Det  är så mycket man vill här i livet, och just nu känns dom målen långt borta. Jag vill vara lika duktig som min syster. Hon jobbar i norge nu och ska vara där i ett halvår, hon ska spara ihop till huset hon vill köpa. Jag menar, hur målmedvetet är inte det? Själv sitter jag här och dagdrömmer om allt jag vill göra, det förblir drömmar och inget annat just nu. Dessutom är jag fattig som bara den och jag har panik över det. Alla räkningar går på över 8000 den här månaden, plus att jag har en utlandsresa på 5500 jag ska betala. Och sen var det slut pengar. Dessutom är jag skyldig Mia & Ante pengar. Jag behöver klippa mig, jag behöver handla mat. Tur att jag har värdens bästa pojkvän som handlar mat så jag har överlevft den sista tiden. Helt ärligt så måste jag typ fixa mig något mer jobb, hur nu det ska gå till. Blir väl kvällsjobb och slita häcken av sig och aldrig hinna vara med familj, vänner eller pojkvän. Jag spårar lite, jag vet, men det är verkligen kris och jag förstår inte hur jag ska överleva med inga pengar alls. Blir att rensa garderoben och sälja lite kläder på tradera? Patetiskt, men så kris är det nu!


Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skulle ju få klippa dig! :)

2008-09-24 @ 13:10:26
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0