FYLLA UT 12 TIMMAR

För en gångs skull fick jag mig upp lite tidigare än jag brukar, nämligen kvart över nio. Smink, frukost, ut med hunden och nu sitter jag här på jobbet och försöker ta tummen ur handen för att göra klart grundledarutbildningn. Dessutom måste jag få någon som hjälper mig, men det verkar helt omöjligt. Vad ska jag ta mig till? Ni kankse undrar vad en grundledarutbildning är? Det är en utbildning där man får grunderna i hur man är en Junisledare, alltså hur man ska leda en barngrupp, vad man ska göra om ngt händer, hur föreningen startade, hur man håller i ett årsmöte, vilka lekar man ska ha, värderingar osv. Har gjort detta förut, det är inte så svårt, men det gäller att fylla ut tiden. Det vill säga, lördag 10-16, söndag 10-16. Ska nog finslipa programet nu och kolla hur mycket tid jag är uppe i, ni kan ju önska mig lycka till? Jobbar som sagt till 19.00 så jag lär ju hinna. Sen ska jag förbi Malin =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0