FATTIG TILLS JUL

Fryser, svettas, fryser, svettas. Febertoppar fortfarande. Inte alls roligt. Kan jag bli frisk snart? Sitter på jobbet nu, fixar med grundledarutbildningen. Orkar inte, men de måste göras. Jag är vuxen och har ansvar nu. Vill inte vara vuxen, vill vara liten igen, inte ha något ansvar. Stressad är jag också, vill hem. Städa, tvätta och göra bort allt det. Fattig som få är jag också och kommer vara det tills jul, jippy. Har kostnader för 12000 i tre månader framåt nu. Känns ju överdrivet kul? Visst, egypten resan har jag ju faktiskt valt själv, men de kommer bli värt. Får spendera en hel vecka med min älskling i en vecka. Älskar dig Andreas. Nu ska jag återgå till jobbet. Ses.


Kommentarer
Postat av: hahaha sötmican!

"Får spendera en hel vecka med min älskling i en vecka."

2008-09-16 @ 23:55:24
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0