DU, JAG, VI KAN INTE

Dagens humör: Neutral.
Dagens önskan:   som vanligt, pengar.
Dagens jag hatar: Att inte ha något att göra på jobbet.
Dagens fundering: Barn.
Dagens jag känner för:   göra något helt galet.
Dagens smink: mascara.
Dagens klädsel: baggyjeans, svart tröja.
Dagens köp: Inget, duktig som jag är.
Dagens misstag:  vet ej.
Dagens längtan: Egypten och min och Tinas 20års fest!
Dagens träning: att ha tålamod.
Dagens samtalsämne: Melvins födelsdags present.
Dagens kärlek: Mormor, hon bjöd på lunch.
Dagens väder: Molningt, grått.
Dagens drog: mandariner.
Dagens jag vill inte: jobba.
Dagens måste: rensa garderoben ännu en gång...


Jag skapar mig alltid en bild hur något ska vara och blir bara besviken när det inte blir så. Borde sluta, för jag vet att verkligeheten inte alls ser ut som jag vill att den ska göra. Du, jag, vi är bara människor. Inget annat. Du, jag, vi kan inte rädda världen, vi kan inte. Vi kan inget om vi står ensam, men tillsammans kan vi, bara vi vill. Hand i hand hjälps vi åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0