TRODDE JAG VISSTE VAD KÄRLEK VAR

Trodde jag visste vad kärlek var, men jag har insett att jag inte visste det förens du kom in i mitt liv. Jag är så lyckligt, har värdens underbarste pojkvän. Finns inte ord för hur mycket jag tycker om dig. Bara tanken av dig får mig att le och allt fint du säger till mig får hela min värld att stanna upp och jag vill att det förevigt ska vara så för jag vill dela resten av mitt liv med dig ♥

FYRA BUGG OCH EN COCAKOLA... skriks när det är singstar hemma hos mig, fredagkväll. Stackars grannar. Ante försöker få alla att sjunga mot honom, vissa godtar utmaningen, vi andra. Ja, vi skrattar så att det känns som om vi inte kan andas längre. Senare har jag & Jocke en lite brottningsmatch för han har tagit ett kort som ej får visas, slutar med att jag ramlar från soffan och slår i ryggen, alla skrattar, jag är arg - fast i smygg skrattar jag med. Alla drar sig mot Olles. Inte så mycket folk, vi går hem. Sen kommer lördagen och det blir ett besök hos pappa sedan film med Malin, Kim & Ante. Klockan tickar iväg och jag vaknar av en puss och hör en svag röst som säger "hejdå älskling, vi ses ikväll" Klockan är 06.00. Somnar om och stiger senare upp vid 12.00, är med Jocke och ser en film. Sen när han har farigt så passar jag på att ta hand om mig själv, färgar håret, aniktsmask, fotbad. Välbehövligt. Sen kommer Ante hem. Vi möter upp Malin och Kim på bowlingen, vi får spö men är lika glada endå. Helgen är slut och nu är det måndag, jobbar till nio ikväll. Men lika glad endå. Imorn får jag veta om jag får fortsätta eller ej, håll en tumme för mig!

Kommentarer
Postat av: Jag älskar dig!

Åh, jag blir så glad när jag läser sånt här, de värmer mig! Du är de bästa som hänt mig, älskar dig otroligt mycket, din för evigt! (L)

2008-10-13 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0