SLUTA BANTA BÖRJA SHOPPA!

Jag blir så jävla förbannad. Alla tjatar om vikt, bantningsmetoder, hur många kalorier innehåller detta osv. Ät normalt och motionera om du ska gå ner i vikt. Är så less på allt detta, vars man än går hör man sånt, vänner, familj, på stan. Va nöjd. Jag vet, det är inte lätt och ibland önskar man att man såg annurlunda ut, men jag menar. Man har familj och vänner som älskar en för den man är inte för att man ska vara äckligt smal och tyna bort. Skärpning alla.



Har varigt på stan idag med Ante och hans mamma. Hon bjöd på lunch, tack. Sen köpte jag och Ante grejs som behövs till utalandet. Håller på att tvätta upp massa kläder och ska på stan vid tre igen för att träffa Tina, mysigt. Sen ikväll blir det att fara till Carro, hon har födelsedagskalasfika :) Nä, ska ta kort på alla kläder som ska läggas ut på tradera. Vi höres!



Kommentarer
Postat av: Anonym

De finns faktikst folk som mår dåligt över hur dom ser ut, och vill göra någonting åt det!

Alla vill inte gåner i vikt för att bli spe som en pinne, utan för att må bättre och få bättre självförtroende, + att få ett sundare liv!

bär man på mkt övervikt så löper man betydligt större risk att få hjärtskjudomar osv, sen är de inte bra för kroppen i huvudtaget att bära på den där extra vikten, vist , de beror mkt på hur mkt övervikt man bär på. Men du behöver inte klanka enr på dom som vill få ett bättre liv!

Men vist, självklart får du ha din åsikt :)

men jag säger bara vad jag tycker.

2008-10-29 @ 14:52:21
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bantar gör man om man inte äter ordentligt,

Jag äter ordentligt och iaf 4 gånger om dagen,sen tränar jag varje dag, så att jag "bantar" kan man vell inte säga. jag vill bara leva sunt, och må bättre! och då även tappa några kilon.

2008-10-29 @ 18:10:07
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glömde även sejja att människan är inte gjord för att äta godis och andra sötsaker, utan de socker vi behöver finns i maten. Men jag sa inte heller att man behöver utesluta det helt, de är ju upp till hur man själv vill göra? , jag har valt att göra det, och de är jag glad över, för jag har inget behov av godis längre, och jag mår så mkt bättre utan det! vilket jag tror att dom flesta skulle göra.

2008-10-29 @ 18:21:25
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0