SAKER ATT SE FRAM EMOT

En ny vecka har börjat om, allt rullar på som vanligt och det känns skönt. Bara en sak som jag har regerat på den sista tiden och det är att jag har haft ont i huvedet i 1½ vecka nu, vet inte om de är för att jag dricker för lite eller om det är stress. Möjligtvis kan de vara dålig syn, men de är isf väldigt förvånande eftersom jag ser väldigt bra. Det löser sig nog. Har förövrigt väldigt ont i låren, sträckte mig som tusan igår när jag dansade. Men nu till det mer posetiva, har bara roliga saker att se framemot nu!

  1. Mellan den 24-26 kommer Patrik. (Om det nu blir som det är tänckt)
  2. 31 Okt far jag och Ante till stholm. Där träffar vi Frida.
  3. 2 November far vi till Egypten.
  4. 6 Dec blir det som det ser ut nu 20 års fest för mig och Tina.
  5. 8 Dec fyller jag 20.
  6. 31 Dec, förhoppningsvis fira nyår i fjällen.

Nu ska jag fortsätta fixa lite småsaker på jobbet, sen blir det att fortsätta på inbjdan! Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vi åker iväg bara jag och duu (L)

Saknar dig sjukt mkt :(

2008-10-07 @ 17:06:46
URL: http://jennyhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0