HAR NI FÖRLOVAT ER!?

"Please accept my apologies, wonder what would have been, 
Would you've been a little angel or an angel of sin?
Tom-boy running around, hanging with all the guys."

Huvedet sjunger med tills jag vaknar till. Väckarklockan.
Ögonen går nästan inte ens att öpnna,
knuffar på Ante så han vaknar till.
Han far. Jag stiger upp. Personalmöte nästa, gick toppen och
får veta på torsdag om jag får forstätta. Håll en tumme för mig är du
snäll. Lunch nästa. Jag och Terese skrattar, skrattar så vi
nästan börjar gråta när Janna och Kattis sjunger 80tals låtar,
nästan så jag funderar på hyra in dom till festen, haha.
ClasOlsson, ÖB, Rusta är mitt nästa mål för dagen,
pysselsaker till ikväll när jag ska pyssla med massa barn.
Skyndar mig därifrån för att hinna hämta några gerjer hos Janna,
hinner precis. Hem, ducha och hämta strykjärn.
Kommer på att jag glömde köpa pärlor, ner till stan igen.
Innan pärlinköpet far jag förbi Sara och köper garn som jag ska sticka
en fin mössa av. När jag ska betala säger hon helt plötsligt,
har ni förlovat er? Jag ser lite förvånad ut och säger
"Den är på fel hand,så nej"
Sara skrattar till och ler, jag ler tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0