GODKVÄLL, LÅT DET INTE SPÖKA

Jag ska sova med lampan tänd inatt, Jocke var elak och skrämde mig just innan han for och Ante jobbar natt. Så får sova ensam och rädd. Ikväll har mamma, Håkan & Melvin varigt här. Fixat garderoben, så har just packat in alla kläder, äntligen rymmer vi lite mer. Men funderar starkt om vi borde köpa en till garderob, har en känsla av det.. Imorn blir det lunch med Thea, Ante och kankse Mormor. Mysigt. Saknar Thea nu när hon bara är hemma var fjärde vecka. Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag sen ska jag sova och vänta på morgondagen! Sen längtar jag som tusan till helgen, jag och ante ska ha myskväll på fredag och bara rå om varandra, det var längesen och det behövs. Sen ska vi fixa i lägenheten och så.


Kommentarer
Postat av: I love you!

Hu är de bara en timma kvar tills jag slutar, då ska jag ta och krypa ihop med dig, pussa på dig, sen hålla om dig! Älskar dig otroligt mycket.. :)

2008-10-22 @ 04:59:31
Postat av: Anja

vill du ha designen?=)

2008-10-22 @ 12:47:50
URL: http://anjaslillablogg.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0