DAGENS

Dagens humör: Neutral
Dagens önskan: pengar
Dagens jag hatar: att inte få veta o jag får fortsätta
Dagens fundering: framtiden
Dagens jag känner för: mysa
Dagens smink: eyliner, mascara, rouge
Dagens klädsel: tjats, svart klänning,
Dagens köp: nadaaa.
Dagens misstag: stiga upp sent
Dagens längtan: egypten
Dagens träning: bilkörning ;)
Dagens samtalsämne: 20årsfesten
Dagens kärlek: som alla nadra dagar, ante.
Dagens väder: moln regn
Dagens drog: kläder
Dagens jag vill inte: städa
Dagens måste: städa


Vaknade vid elva idag, steg upp och for sedan för att vara med min underbara Tina! Vi planerade 20års festen och planeringen är klar, vi ska bara köpa in lite saker och så. Vi är peppade och längtar i sinne. Sen har vi ju bokat sminktid på makeup store, inte dåligt läckra vi kommer vara! Teater ikväll tills 20. Förhoppningsvis när jag kommer hem har Håkan fixat garderoben så jag och Ante får mer plats, längtar. Och ja, man kan säga att vi bor tillsammans. Så slipper ni fråga ;)

Ska även lägga ut kläder på tradera ikväll, köp, haha =D Vi ses.


Lite bilder från i helgen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0