ARBETSLÖS ELLER UNGDOMSKONSULENT

På måndag kommer beskedet. Beskedet om jag får fortsätta jobba eller inte - Arbetslös eller Ungdomskonsulent. Jag är nervös, vill bådeoch, splittrad tilll tusen som medför ångest. Det löser sig i vilket fall som helst. "Du efter plugget, det löser sig alltid" ekar i min hjärna och försöker ge mig posetiva tankar. Något som ej var så posetivt var att jag imorse fick mig en stor förvåning när jag kollade i almenackan och upptäckte att det var torsdag, vilket innebär administratonsträff - sjukt tråkigt. Skulle helst slippa till tusen... men efter det har jag teater, vilket är great!

Lokal bokad, 28 november firar vi mig och Tina! HELL YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0