VI KANSKE FÅR SNÖ TILL JULAFTON?

Jag kunde inte hålla mig... jag har stökat fram julsakerna :] Dessutom har jag köpt julklappar också, ska köpa mer imorn, jag hoppas jag hinner köpa resten. Jag har tillochmed varigt så duktig att jag har skrivet en lista på vad jag ska köpa till alla, då slipper man få panik sen, skönt, Snöa har det också gjort, jag hoppas verklgen den stannar kvar så man kan börja åka snowboard snart! Och vad vore en julafon utan snö!?!? Peppar så mycket tills på fredag, jag & Tinas dag! YEAAAH, jävlar så ball vi ska ha det, YEAAAH! Nu ska jag fixa en liten suprice tll en person som betyder väldigt mycket för mig, hihiih =)

Kommentarer
Postat av: tina

Ååååh, DEN listan skulle jag allt vilja se! hehe

2008-11-25 @ 23:48:52
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0