VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER OCH MARÄNGSWICH

Jag vet inte varför, men jag känner mig stressad över allt just nu. Drömmer mardrömmar varje natt, den här veckan har alla handlat om barn. Att folk misshandlar dom och jag måste rädda dom utan att misshandlaren ska se. Jättehemskt och vaknar varje gång i panik. Nu har jag drömt mardrömmar i tre veckor, bara det inte blir som sist. 1½ månad. Just nu längtar jag bara tills klockan ska bli 12.00. Ska träffa Josse & Carro. Vi ska luncha, gå på stan ett tag. Sen kommer Tina klockan tre och ska vara med mig på jobbet tilsl jag slutar. Har nämligen ledarvård idag. Så det blir middag, film och sen slutar det. Då blir det hem och vara med resten av folket. Det blir IDOL och marängswich, mums. Kvällen kommer nog att bli lyckad, jag menar, men världens bästa vänner och marängswich. (alla som känner mig väl vet att jag älskar det)


Kommentarer
Postat av: brööm

missade jag swishen :O

2008-11-16 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0