DET FINNS DOCK TVÅ KLAGOMÅL.

Känner inte efter. Orkar inte. Tror inte jag har någon feber idag, känns inte så. För en gångs skull var jag tillräckligt klok och stannade hemma när jag hade feber. Har haft det i två dagar nu, men är förhoopningsvis frisk nu. Sitter på jobbet nu. Längtar till lunchen, ska träffa Carro & Åsa. Det var inte igår! Imorn blir det förhoppningsvos Carro & Josse på dagen och sen blir det jobb till ca 20.00. Sen ska jag vara med Malin, Ante, Kim, Robin, Tina osv. Mysigt. Lördag blir det att gå på stan med Tina och fixa lite saker. På kvällen blir det middag med Ante, Jocke & Malin. Mysigt. Söndag vet jag inte riktigt vad som händer. Tvätta behövs nog? Även ringa hyresvärlden för att höra om vi får göra om efter jul, i stort sett borde vi få det för det kan inte bli värre än vad det är. Dom har ju inte slipat väggen innan dom målade osv. Jag hoppas verkligen att vi får det. Den kommer att stråla isf! På tal om lägenheter. Grattis Robin till lägenheten :)

Det finns lite smått och gott att se fram emot nu.
  1. 21 November blir det Ikea med Ante, Jocke, Tina.
  2. 28 November är det smikning på MakeUpStore för mig och Tina, Sen på kvällen är festen.
  3. 6 December har alla grupper uppvisning.
  4. 8 December fyller jag 20 vilket innebär kalas.
  5. 9-11 befinner jag mig i Österåsen för personalvård med tre av mina kollegor.
  6. 24 December Julafton.
  7. 31 December Nyårs.
Det finns dock två klagomål ang punkt 6 & 7.
Mamma, Håkan, Melvin far till Tranås för att fira jul. Beslutångest om jag ska följa med och vara där ett tag och hem innan jul. Thea är i norge och jobbar över jul. Men vi kommer att fira jul veckan innan ist. Men tur att jag har pappas familj hemma. Blir att fira jul med dom! Angående nummer sju så är det ej bestämnt än, vars vi ska vara. Börjar få smått panik...

Kommentarer
Postat av: tina

Wiiiie, tagga inför framtiden!

2008-11-13 @ 10:55:25
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: Mia

de blir Fjälls på nyårs! ;)

2008-11-13 @ 12:32:34
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hoppas du får trevligt på fredag Mican, saknar dig :(

2008-11-24 @ 11:51:51
URL: http://jagkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0