GLAD OCH SPRALLIG

Jag har just varigt på stan med Malin. Vi kollade om smycken till fredag, jag köpte ett halsband och Malin köpte ett par örhängen. Sen har jag även köpt julklappar också. Nu har jag bara kvar till Ante, Malin, Josse, Oskar och Ally & Thea sen är jag färdig. Känns sköönt! Jag ska bara försöka använda min fantasi så jag kommer på vad jag ska köpa. Står lite still just nu. Sen har jag bokat klipp och färg nu också! Jag längtar, och jag ska verkligen försöka göra något dragtiskt(?). Vill ha förändring ;) Sitter på jobbet nu, jag ska börja skriva ett projekt och sen vad som ska hända på juldiscot och ledaravslutningen. Jag slutar klockan 19.00 idag. När jag kommer hem ska jag kankse börja baka något till min födelsedag.

Livet leker verkligen på just nu och det känns så skönt. Fast det är klart vissa dagar är bättre än andra men jag känner mig endå mer "jämn" nu än vad jag gjorde förut. Läste lite inlägg från november 07 och det var inte det mest posetiva. Men nu är jag glad och sprallig och nu ska jag återgå till jobbet!


Andreas, du har nyckeln till mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: agge

Nä jag vet det var evigheter sen. Det var som lite konstigt där ett tag och då kändes det som om du var tvungen att välja sida. Fast man kanske inte behövde det men det spelar ingen roll kanske. Men jag saknar dig :(



Haha, jag tror också jag skulle vara fin i den klänningen:) Tack :)

2008-11-26 @ 18:10:56
URL: http://jagkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0