TRÖTTA ÖGON OCH ETT KRYDDMÅTT PEPP

Igår var jag med Sandra, hjälpte henna att färga och slinga håret, vi såg även lite tv och snackade skit med varandra. Imorse skrek min kropp av lidande och ögonen ville inte öppna sig när väckarn ringde 06.30. Har inte stiget upp så tidigt på evigheter.(om vi bortser från IKEA-resan) Men jag tog mig upp och var på jobbet prick 08.00. Skulle helst vilja fara hem, krypa ner brevid Ante och sova ett tag till. Skulle inte vara helt fel. Men nu ska jag inte tänka så, det här kommer bli en bra (trött) dag och jag ska fixa lite saker på jobbet, bla ska jag nog börja rensa massa papper, det behövs. Av någon konstig anledning lär jag mig aldrig att lägga sina saker på rätt plats. Sen ska jag tvärspringa på stan och köpa dom sista julklapparna och dom sista grejorna till festen. Alltså nyss sa vi, jag och Tina "Det är 2 månader kvar" nu är det en dag, sjuukt. Vill meddela folket att jag kommer vara mycket färglad så passa på att njuta av min färg-gladhet eftersom det inte är varje dag, haha. Och kom ihåg att vara där 18.00!!!!!! =D VI SES IMORN FOLKET! pussss


PEPPA PEPPA PEPPA!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Det gjorde du vännen <3

2008-11-27 @ 10:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0