MIN KÄRLEK TILL DIG KOMMER ALDRIG ATT TA SLUT

I will always love you. 
Varje sekund, minut och timma som går så tänker jag på dig.
Jag har aldrig i hela mitt liv kännt såhär för någon annan.
Jag känner mig så trygg med dig,
känns som om jag kan klara av vad som helst,
bara jag har dig vid min sida.
Du stärker mig så himla mycket,
du ger mig komplimanger och du säger hur mycket du älskar mig.
Du är min andra pusselbit som jag har sökt efter och
jag kommer aldrig att sluta älska dig.
Tack för att jag får vara din.

Min kärlek till dig kommer aldrig att ta slut.




Kommentarer
Postat av: Jag älskar dig!

Du ska veta hur glad jag blir när jag får läsa sånt här.. :) jag älskar dig med! du är MIN!

2008-11-18 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0