TILL SYSTER, MAMMA & PAPPA

Jag har nog i hela mitt liv sett upp till dig, velat vara som dig. Jag vill också kunna sätta upp mål och klara dom, precis som du gör. Du ställer alltid upp för folk, vad det än är. Det vill jag också.  Mamma & Pappa älskar dig och jag har alltid känt mig jämförd med dig. För i mina ögon har du alltid varigt bäst. Du har varigt ängeln som alltid varigt så snäll medans jag alltid har gjort tvärtom och bara bråkat. Jag önskar att jag en dag blir som du syster, med samma styrka och målinriktade medvetenhet. Sometimes I wish,sometimes I wish I were you. Och jag önskar, önskar, önskar att Mamma och Pappa börjar höra av sig mer till mig. Frågar om jag vill komma på middag, osv. Förut, i tånnårsåldern hörde dom av sig hela tiden och nu nästan aldrig. Visst jag förstår dom, jag vet inte hur många gånger jag har skällt ut dom när dom har ring och så men jag älskar dom verkligen av hela mitt hjärta och jag är oerhört tacksam för allt dom har gjort för mig.


Kommentarer
Postat av: tina

Du är världens bästa och den finaste som finns - ingen kan mäta sig med dig! Det finns bara en mican och det är den mican som jag älskar av hela mitt hjärta! Du betyder så mkt för mig vännen, glöm inte det <3

2008-11-14 @ 11:03:05
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0