NU ÄR DET FULL RULLE!

Helgen som var. Fredags var jag med folk och såg IDOL och pratade skit. Lördag var jag med Ante och han lagade inbakad fläskfilé med hemgjord potatisgratäng. Det var mums. For förbi mamma tvärt och lämnade en tv till Melvin. Sen vart det film. Igår var vi först förbi mamma och jag hämtade en försenad inflyttningspresent av Berit (granne hos mamma) sen for vi till Antes föräldrar sen for vi förbi pappa. Full proppad helg och jag gillar det!

Ska ringa min syster snart eftersom hon kom hem från norge igår. Ska boka in en träff hade jag tänkt! Om jag nu lyckas eftersom hon är lika fullbokad som jag, vi ser hur det går. Ska försöka hinna med att hälsa på Morfar & farmor också någon dag här i veckan, vi ser hur det går. I helgen blir det förhoppnignsvis IKEA och på lördag är det premiär för sleadslayers. Så denna helg är också bokad som helgen efter det. Då är det först på fredag min och Tinas födelsedagsfest och sen på lördag är det siretorp.

Ska återgå till jobbet nu. Vi ses och höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0