NÄR DU INTE ORKAR STÅ SJÄLV



När du inte orkar stå själv. När du vill fly men inte kommer någon vart. När fötterna viker sig och du faller och faller. När du helst vill ligga kvar i sängen och aldrig vakna mer. När du bara gråter för att du inte vet vad du ska ta dig till. Känner du igen dig? Det gör jag också, ibland känns livet verkligen förjävligt men som varje gång så finns dom där, vännerna. Dom drar alltid upp en, vad det än handlar om. Och jag vill verkligen tacka er för det. Ni är det värdefullaste jag har. Tack för allt ni gör. Jag älskar er hur mycket som helst, kommer nog aldrig att kunna föklara. Men jag hoppas ni vet. Och ni vet att jag alltid finns här för er, vad som än händer, 24/7. Kommer alltid att vara evigt tacksam för allt ni gör. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: tina

Och jag älskar dig älskade älsklings mican!

Utan dig skulle jag inte orka le vissa dagar, fortsätt vara den du är, för det är den mican som jag beundrar! <3

2008-11-19 @ 18:26:22
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0