MISS-LYCKAT ELLER LYCKAD MISS?

Igår var det både lyckat och mindre lyckat. Tack till alla som verkligen gjorde ngt och skötte sig, ni är guld. Mer hat till dom som inte gjorde något. Det ända man ber om är att ni ska he burkar/flaskor i sopsäckarna och skräp där det ska vara men ni orkar inte ens röra på er, fyfan så dålig stil. Då har man först och främst lagt ner hur mycket tid som helst och planerat sen skiter vissa bara i det. åh, jävlar så arg jag blir. Men nu vet jag det till nästa gång, ovärt att hyra lokal! Men kom ihåg guldstjärna till dom som hjälpte till! =D

Ante är så söt så han gick till ica för ett tag sen och köpte frukost :) Så snart kommer den levererad. Patrik ligger och sover och Pippe har jag ingen aning om  vars han är.. !? Ikväll slipper jag köra till Siretorp :) Så det blir att vara med Kim, Malin, Pippe och Patrik. Blir film och fruktsallad. Ska hämta bilen sen idag och köra bort allt som är i den, flaskor, burkar, soper osv :S  Bilder får ni sen. Puss.

Kommentarer
Postat av: frida edström

Svar: hhiih har lagt till dig nu ;)

2008-11-29 @ 17:06:48
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: fellan

Hoppas du hade en rolig kväll. Så synd att vi inte kunde komma! Men nästa gång du har en brakar fest, eller vad man nu kan kalla de, så ska vi vara där ;)

puss

2008-11-30 @ 19:53:53
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0