LEVA LIVET, NU SKAVI LEVA LIVET

Jag skulle nästan ha kunnat döda för att ha fått sovigt längre idag, min kropp hänger inte med mig, benen släpas efter och ögonlocken tunga som sten. Men jag ska nog piggna till snart, ska äta lite yougurt och sen fortsätta med att rensa kontoret, kom en bra bit igår. Skönt. Det är fullt upp idag vill jag lova. Jobba till 12.00. Hem, Carro kommer och vi ska voffla håret på varandra sen kommer Tina och vi ska springa några småärenden på stan sen 15.00 har hon sminktid och jag har 16.00. Sen blir det rusa till lokalen och försöka fixa allt innan alla gäster kommer 18.00. Jag är taggad och kommer bli ännu mer taggad när man drar på sig alla 80talskläder och när alla gäster kommer. Detta ska bli årets roligaste fest. Bara vänner man tycker om, massa lekar och bara leva livet. Jag stormtrivs. Så vi ses ikväll, kom ihåg glatt humör ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0