JAG GÅR I TUSEN BITAR

Jag vet inte vad jag ska säga, tänka eller göra. Fritidskontoret ringde imorse. Vi ligger på gränsen med aktiviteter, så möter tisdag om en vecka. Och själva grejen är att har man inte antalet aktiviteter så ryker administrationsbidraget och då finns det inte tillräckligt med pengar för att ha kvar mig, så då ryker jag och dessutom har Janna inte något jobb att gå tillbaka till efter sin tjänstledighet. Det känns förjävligt och jag vill bara lägga mig ner och gråta just nu. Har jag sabbat allt? Kan jag inte ens klara en sån liten grej? Fyfan. Känner mig bokstavligen sämst och jävligt besviken just nu och vill helst försvinna.

Kommentarer
Postat av: Marie

KOM IGEN DU KLARAR DIG! :)

2008-11-28 @ 15:21:46
URL: http://marie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0