Idag vart inget som planerat.

Idag var det tänkt att jag skulle sola solarium med Mia och sedan jobba.. dagsen vart såhär. Träffade Mia, vi gick och handlade lunch och när vi sedan skulle gå ner till älven så träffade vi Jack & Nylle, dom följde med oss. Det var trevligt, mycket trevligt. Har inte träffat dem på länge. Så vi satt vid älven och glassade sen gick jag och jobbade en halvtimma sen forstatte jag med glassandet och sen följde Mia med mig hem. Sen for jag med pappa och Sara till Umeå, jag körde dit och pluggade teori påvägen hem. Jag är duktig, väldigt duktig! Nu funderar jag på att snart sova. Ska fara till IKEA & Finnland imorgon, mysigt. På kvällen ska jag vara med Malin & Amanda, vi ska laga tackopaj och sedan ska vi äta blåbärspaj, mums. Lördag var det tänkt att jag skulle vara med alla i Fäll, men det blir att jag ska vara i stugan och plugga, plugga, plugga och plugga teori i sinne! Söndag jobbar jag.

Jag funderar på att boka klipp och färgtid... men jag vågar inte klippa mig typ. Tänk om de blir jätte hemskt :$ Ärch, man lever bara en gång. Man måste våga saker i livet, annars blir ju inget roligt. Kul om man aldrig utmanar sig själv? Det är ju endå det man lever på? Adrenalin, adrenalin!


Jag funderar ännu en gång på vad jag ska göra efter jul. Söka annat jobb? Fara utomlands? Plugga? Åh, jag vet inte, blir tokig. Vill göra allt och ännu mer. Hur ska jag hinna allt jag vill? Men jag får tänka som jag brukar göra.. "Mican fixar allt och lite till" Det är mitt eget måtto, och det brukar funka, haha.


Just love life.

Jag är bara föööööör cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0