Ta tjuren i hornen.

Halsen värker & huvedet dunkar. Jag har dessutom fått feber på det hela. Inte alls speciellt roligt. Dessutom ska jag jobba HELA helgen, bokstavligen talat. Hur ska jag orka det om jag är sjuk? Men de är bara ta tjuren i hornen och jobba iaf. För jag måste. Har ju fixat lägret, har man gett fan i båten får man ro den hem.

Jag har så otroligt många tankar i huvedet just nu, dom snurrar runt, runt och runt. Jag vet inte vad jag ska tro eller tänka. Det är så himla jobbigt och jag blir bara mer förvirrad ju mer jag tänker på det. Men kan inte eller sluta. Det är för mycket som måste redas ut och jag vet inte hur de ska gå, men det löser sig. Det gör det alltid, tar bara olika tid.

Jag behöver en värmande famn,
någon som håller om mig och aldrig släpper mig just nu.
Jag behöver kärlek, riktig kärlek.
Som håller i all evighet.
 Det gäller bara att finna den?
Men hur lätt är det på en skala mellan 1-10?
Någon frivillig? Jag är less på leka kärleksdocktor till andra nu.

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0