Nya möjligheter.

En ny dag med nya möjligheter som man brukar säga. Jag börjar klockan 12.00 idag. Terese kommer och hämtar mig och då ska vi fara och handla till lägret imorgon och sen ska vi fixa lite andra saker. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra i helgen. För vi har lagt ner så oerhört mycket tid på detta läger! Jag jobbar till klockan 18.00 idag, sen har jag teater till 20.00. Sen hem och plugga lite teori, hur tråkigt som helst!

Min hals verker ännu mer än igår och jag har börjat på rethosta. Jag vägrar bli sjuk, jag vägrar! 36 dagar kvar tills semestern, längtar oerhört mycket. Helt sjuk. Bara vara med vänner och bara mysa hela sommaren. I like it!

Som den upptagana och uppbokade människan jag är har jag redan bokat upp helgerna jag är lediga. Den 23 är det grill, 24 fällfors, den 30 eller 31 blir det grilla hemma hos mig. Såäre. Gäller att passa på när man kan vara med sina vänner. I like it.

Jag drömde en helt sjuk dröm inatt. Fyfan vad hemsk den var. Det var en dam som kidnappade människor och svälte dom till döds, och det var bara jag som visste om det. Sen skulle jag försöka få med mig någon som skulle följa och rädda dem. Men ingen trodde på mig, tillslut fick jag med mig en. Men den dära tanten hade magiska krafter. Men det slutade iaf med att vi kunde rädda dem. Men den var hur hemsk som helst iaf! :( Bara jag inte får en till perjod med mardrömmar!



SAKNAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0