Money, money must be funny

Money, money must be funny.. Åh, jag är shoppingsugen till tusen! Ska till stan om ett tag, då ska jag köpa hårfärg, mascara och så ska jag prova en skjorta, om den nu finns kvar. Fast jag borde inte, är inte så vidare rik nu, men får ju lön på fredag så! Man lever bara en gång och jag ska ju endå gifta mig rik ;)

Jag jobbar från fem till sju idag. Sen ska jag vara med Mia och sen kankse Linnus skulle komma.
Imorgon har jag dödssamtalet, prata med min chef. Sen är de tetaer på kvällen.
Torsdag ska jag jobba och sedan ska jag ha teateruppvisning.
Fredag ska jag nog vara ledig och sen ska vi fara till Ikea & Finnland,
Jag, Ante, Robin & Jocke (: Sen är det grill på kvällen.
Lördag vare tänkt fäll, men de blir inte så vi får se vare blir.

Men det är som vanligt, man kan aldrig hålla sig ifrån.
image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0